Najčešća pitanja
Kako izvršiti narudžbu?
Artikal koji ste odabrali za kupovinu dodajete u korpu, klikom na ikonicu ‘Dodaj u korpu’, koja se nalazi pored svakog artikla. To isto možete uraditi pojedinačno sa svakim artiklom koji želite kupiti i on će biti u Vašoj korpi.
Korpa sadrži sljedeće informacije: naziv odabranih proizvoda, jedinične cijene proizvoda, količinu koju možete povećati ili smanjiti klikom na oznake - ili +, te ukupnu cijenu svih naručenih proizvoda. Ako od kupovine nekih proizvoda odustanete, iz korpe ih možete izbaciti klikom na ikonu ‘izbriši’
Kako je moguće platiti?
Naručeni proizvodi ili usluge plaćaju se online jednom od kreditnih kartica: Mastercard®, Maestro®, Visa (napomena ukoliko želite izvršiti kupovinu preko shopping kartice na rate naš web shop trenutno podržava Intesa Sanpaolo (do 12 mjesečnih rata) i UniCredit (do 24 mjesečne rate) shopping kartice, ili pouzećem (plaćanje kod preuzimanja robe, na adresi dostave).
Ukoliko sam poručio/la više artikala u jednoj narudžbi?
Artikli se mogu slati sa više lokacija, tako da iste možete dobiti u rasponu od nekoliko dana.
U kojem roku se vrši isporuka?
Isporuka će se u većini slučajeva izvršiti u roku od 2 radna dana, a najduže 5 dana (u zavisnosti od potvrde narudžbe). Dostava se obavlja radnim danima od ponedjeljka do petka.
Gdje vršite isporuku i koja je cijena?
Za sve narudžbe vrijednosti preko 150,00KM, na području cijele Bosne i Hercegovine, dostava je besplatna. Za narudžbe vrijednosti do 150,00KM trošak poštarine iznosi 15,00KM. Dostava za države van BiH iznosi 65KM, a države u koje se vrši isporuka su: Hrvatska, Srbija, Crna Gora.
Ukoliko je isporučen pogrešan artikla u pošiljci?
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja paketa ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj, molimo Vas da, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate našu korisničku podršku.
Šta u slučaju da nisam zadovoljan/na isporučenim i ko plaća troškove poštarine vraćanja pošiljke?
Proizvodi se mogu zamijeniti u roku od 15 dana od datuma preuzimanja proizvoda. Artikl mora biti vraćen u originalnom pakovanju, bez oštećenja, i sa originalnim računom. Kupac je odgovoran za troškove slanja proizvoda natrag nama, kao i za poštarinu zamjenskog proizvoda. Proizvod koji se vraća neće biti prihvaćen ako je ambalaža oštećena ili ako je sam proizvod oštećen.
Da li je moguće proizvode kupljene online zamijeniti ili vratiti u nekoj od poslovnica?
Proizvode koji su naručeni online je moguće zamijeniti ili vratiti u poslovnicu iz koje je ta pošiljka stigla.
Da li postoji mogućnost reklamacije kupljenog proizvoda?
Kupci imaju pravo na reklamaciju ako proizvod ima fabrički defekt ili grešku. Kupac treba poslati defektni proizvod natrag na našu adresu, zajedno s računom. Nakon što primimo proizvod, poslat ćemo ga na analizu kako bi utvrdili razlog nastanka defekta. Na temelju rezultata analize, reklamacija će biti ili odobrena ili odbijena. Kupac će biti obaviješten o odluci po završetku analize.
Gdje se nalaze vaše poslovnice i njihovo radno vrijeme?
Sve naše poslovnice možete pronaći na sljedećem linku.
Kako provjeravam dostupnost određenog artikla?
Na stranci svakog artikla postoji mogućnost provjere dostupnosti tako što odabrete boju, a potom veličinu koja Vam je potrebna.